Jan van den Elsakker

158
Video’s:

Over mij

Mijn naam is Jan van den Elsakker en ik geniet sinds mei 2016 van mijn pensioen na ruim 44 jaar te hebben gewerkt. Ik heb 2 zonen, 1 schoondochter en 2 heerlijke kleinkinderen. Sinds maart 2020 ben ik samen met mijn lieve vrouw Marjolijn.

En.... sinds 25 maart 2023 zijn wij getrouwd.

Ik hou van muziek, koken, lezen, wandelen, fietsen, reizen, vakanties, theaterbezoek, films, series en onze hond Beer (geb. 1 april 2013), een Golden Retriever.

Over mijn reis

2016 - 3,5 weken Rondreis door Frankrijk met Schwarzwald als startpunt

2017 - 6 weken Australië

2018 - 3 weken Stedentrip Centraal Europa

2019 - 2 weken Zuid-Frankrijk (Gard) met mijn hele gezin

2020 - 3 weken hoppen door Frankrijk van B&B naar B&B met mijn nieuwe liefde Marjolijn en hond Beer.

2021 - juni Schiermonnikoog,  jul/aug Tsjechië + Schwarzwald, sep Frankrijk, Picardie Normand, Dordogne, Drome

2022 - juni Ile d'Oléron, Gers, Dordogne

september Lot-et-Garonne. Herault

2023 - maart

Wij staan aan de vooravond van een bijzonder avontuur. En die reis begint voor ons op 25 maart en krijgt een vervolg vanaf 15 mei 2023.

Vanaf 19 juni 2023 wonen wij in Coutures, Dordogne, France

Bezochte landen

Ik heb 19 landen (8%) bezocht:

Australië, België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zweden.