1-9 juli Een berichtje uit Coutures.

9 juli 2023 - Coutures, Frankrijk

Zo, het was even stil van onze kant. Reden? Druk, druk, druk. Dingen ophangen, logeerkamers inrichten. Maar het resultaat is er naar. Dankzij de briljante styliste Marjolijn zien de kamers er tip-top uit. Ere wie ere toekomt. En ik was haar persoonlijke Bob de Bouwer. Kortom, een echt en ijzersterk team.

Jl zaterdag voor het eerst op de fiets gezeten. Even voor het gevoel. Verteillac ligt op 2km van ons huis en je rijdt op een wasbord. De 1e km nauwelijks een trap en de laatste km weer lekker stijgen met onze elektrische karretjes.

Morgen komt de gas leverancier de tank vullen. Wel even een rib uit ons lijf maar dan kunnen we er weer een tijdje tegen aan.

Over de bank en hun IT systeem uit het jaar kruik wil ik niet te veel woorden vuil maken. Niet meer dan dat de app mij niet toestaat zelf een begunstigde aan te maken. Zonder dat krijg je geen betaling de deur uit. Of ik naar kantoor wilde komen dan zou de medewerkster het wel voor mij doen. Heb ik geweigerd. Zorg maar voor een werkende app was de strekking van mijn betoog. Ze moet (sinds donderdag) nog reageren.

En dan het laatste nieuwtje, vers van de pers: Marjolijn en ik gaan op Franse les!! Eerste les gratis om de lerares een idee te geven hoe het met onze skills staat.

En zoals uit de foto's zal blijken is aan de voorzijde het stuk voor de carport nu dozen-vrij.

Morgen krijgen wij bezoek. Stephanie, Marjolijn's jongste dochter komt samen met haar dochter Sarah de aftrap doen van het logeer seizoen. En ons helpen met nog wat openstaande klusjes. Maar vooral plezier maken.

1. Stephanie:
    9 juli 2023
    Oh wat ziet het er gezellig uit al!🤗 Tot morgen!😘😘
  2. Kirs:
    Mooi geworden!😍
  3. Agnes Honcoop:
    10 juli 2023
    Gezellig samen de mooiste inrichting creëren . Heerlijk deze mooie start. Succes met de franse les, dat gaat goed komen.
    Veel kuntselplezier samen.
    Liefs Agnes