19 en 20 juni, Notaris, bouwmarkt, klussen maar

20 juni 2023 - Coutures, Frankrijk

10 september 2022, bezichtiging in Coutures, 19 juni 2023 sleutels van het huis. Wanneer je het uitrekent heeft dit 9 maanden + 1 week geduurd. Inderdaad, een hele bevalling maar het heeft iets prachtig opgeleverd.

Om 14:30 zaten wij bij de notaris, 15:15 stonden wij weer buiten. Jeroen gebeld dat hij, samen met Beer en aanhanger, naar Coutures kon komen. Wij kwamen nagenoeg gelijktijdig aan. En het eerste dat wij deden, volgens afspraak, een fles champagne ontkurken, zwemkleding aantrekken en het zwembad inzegenen. Zie foto's.

Vandaag begon  het echte werk: Jeroen met Beer naar Coutures en wij naar Ribérac voor de BricoMarchee. Gewapend met muurverf en houtverf zijn wij aan de slag gegaan. Uiterlijk 25 juni willen wij klaar zijn om de verhuizers in ons nieuwe optrek te verwelkomen.

De keuken is ook ingezegend dmv het afbakken van een paar pizza's. Die hebben wij opgepeuzeld in het poolhuisje aan de bar. We hebben nl de eetbar die op de grens van woonkamer en keuken stond (sta-in-de-weg) verplaatst. Dat was een pittig klusje maar het is ons gelukt. Zie foto's.

Morgenmiddag vertrekt Jeroen naar NL. Transavia va Bergerac (70 min. hier vandaan en 1h:30m vliegen naar Rotterdam. Het was heel leuk en gezellig om Jeroen 2,5 week mee te hebben. Hij is ook van grote hulp geweest.

De komende dagen zullen verder in het teken staan van schilderen, sausen en klussen.

1. Colinda:
    20 juni 2023
    Super leuk! Succes met klussen🍀
  2. Beatrijs:
    21 juni 2023
    Perfetto! Gefeliciteerd lieve mensen!
  3. Cobi:
    21 juni 2023
    Hartelijk gefeliciteerd Marjolijn en Jan. Jullie lange wachten is eindelijk beloond.
    Succes met klussen!