16 mei Volgende halte. De Datsja van mijn broertje Wim

16 mei 2023 - Noorden, Nederland

Vanochtend Markelo achter ons gelaten na een verblijf van 6 dagen aldaar.

Rond 12:30 uur gearriveerd in Nieuwkoop waar ons het volgende klusje wachtte: het loskoppelen van onze (volgeladen) aanhanger, het openen van een hek op een bedrijventerrein, het vinden van de gehuurde 20ft container en eenmaal gevonden en geopend ontdekten wij dat de beloofde drempel van plm 8cm vanaf de grond in werkelijkheid 15 cm bleek te zijn. Wij hadden 2 bakstenen meegenomen om het hoogteverschil enigszins te overbruggen maar uiteindelijk vonden wij een stuk hout en met de dissel naar voren (ideetje van mijn briljante eega) lukte het om de aanhanger naar binnen te krijgen.

Van Nieuwkoop naar Noorden met 2 auto's en daar aangekomen 5 kruiwagen ritjes tot het huisje aan de plas (aka Beau Rivage).

En nu zijn wij "geland".  De komende 2 a 3 weken tot 9 juni (vertrek naar Frankrijk) even helemaal niets muv wat familiebezoek.

Ik zou zeggen: geniet van de plaatjes want het is hier zo mooi aan de plas!

1. Tanja Groot Groot Obbink:
    16 mei 2023
    Wat een avontuur. Geniet ervan.
  2. Annette Messiha:
    16 mei 2023
    Een hele onderneming maar nu pas op de plaats . Tot de grote verhuizing
  3. Tjarda:
    16 mei 2023
    Succes met de verhuizing! Ik hoop dat we elkaar binnenkort weer eens kunnen zien 😘
  4. Jennie Hofman:
    16 mei 2023
    Geniet even van de vrijheid en dan op naar het avontuur in france🚘🤗👍
  5. Colinda:
    16 mei 2023
    Wat een geweldig avontuur!
    Mooi plekkie zo te zien. Geniet er van.
  6. José:
    17 mei 2023
    Mooie plaatjes!😍😉
    Geniet van jullie verblijf op Beau!!
  7. Agnes Honcoop:
    17 mei 2023
    Geweldig mooie omgeving. Je bent een gelukkig rijk mens Jan. Helemaal met je briljante eega aan je zijde. De toekomst lacht jullie tegemoet. Dat verdienen jullie.