27 mei. Laatste week Noorden.

27 mei 2023 - Noorden, Nederland

Vanaf 16 mei streken wij neer aan de Nieuwkoopse Plassen in de "Datsja" van Wim en José. En wat zijn wij hier aan het genieten van het water, de rust, het uitzicht. De wind (noord) deert ons niet want wij zitten in de luwte en in het zonnetje met een boek en 's middags een lekker drankje. Ondanks ons ongeduld om eindelijk ons huis in Frankrijk te kunnen betrekken pakken wij onze rust. De komende dagen zal in het teken staan van bezoek van/aan lieve mensen die ons, voor ons vertrek, uit NL, nog even uit willen zwaaien. En.... in het teken van de terugkomst van Wim en José uit Bali.

Zondag 4 juni staat ons vertrek uit Noorden richting Bergen op Zoom gepland. Daar hebben wij, op de grens met Halsteren, een B&B geboekt. Met ontbijt!! Daarna vertrekken wij, samen met Jeroen, richting Frankrijk. Waarover later meer.

PS. Waar wij sinds de ondertekening van het voorlopig koopcontract op 20 april rekening hielden met overdracht op 20 juni kregen wij bericht van de notaris in Frankrijk dat de ondertekening van de Acte de Vente nu definitief gepland staat voor maandag 19 juni 14:30h in Ribérac.

1. José:
    28 mei 2023
    Hoi Marjolijn en Jan, wat fijn dat jullie zo genieten en weer een beetje op adem kunnen komen op Beau. Wát een paradijselijke en bloemrijke plaatjes zien wij! 🤩 het ziet er heel gezellig uit!!

Fijn ook dat er een definitieve datum is voor de overdracht in Frankrijk!
    Het komt nu heel dichtbij!
    Lieve groetjes,
    Wim en José