Le Grand Depart, Episode 2

10 juni 2023 - Nanteuil-Auriac-de-Bourzac, Frankrijk

Na een heerlijk diner in het restaurant van het hotel (half uur buiten Troyes) gingen wij naar de nieuwe aan ons toegewezen kamer. De eerste kamer beschikte niet over een werkende airco. De 2e des te beter, met dien verstande dat Jeroen op de entresol tot een ijspegels werd getransformeerd en wij 's nachts lagen te puffen van de warmte. Anyway, het ontbijt hebben wij ons de volgende ochtend uitstekend laten smaken.

Om 10:30 vertrokken wij, via Troyes de A5 op om even later de A19 richting Orleans te nemen. En daarna is het kinderspel (dachten wij). Bij Poitiers de A10 verlaten en via de N10 naar Angouleme. Prachtige 4 baans weg.

Daarna de laatste 50 km binnendoor over smalle D weggetjes. Om 18:00 reden wij het terrein van onze gîte op.

Prachtige omgeving. Lieflijk. Een echt coulissenlandschap, met percelen graan, groentegewassen en weiden met roodbonte en Limousin koeien.

Als een speer naar Ribérac gereden om wat boodschappen te doen, want op zaterdag gaan ze om 19:30 sluiten.

Vanaf maandag staan wij in de administratie modus, waarover later meer.

Wat rest zijn wat foto's van onderweg en onze nieuwe plek.